آخرین اخبار
کد مطلب: 73264
گردهمايي بسيجان در صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در لردگان
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1445

به گزارش سلام لردگان - اين مراسم که با حضور فرماندار ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لردگان ، فرمانده نيروي انتظامي ، فرمانده گردان امام حسين (ع) و مسئولان نهادها و ادارات شهرستان لردگان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

سرهنگ اسحاقي فرمانده سپاه ناحيه لردگان با گراميداشت هفته پرافتخار دفاع مقدس به بررسي نقش کارآمد شهرستان لردگان در دوران دفاع مقدس پرداخت و اظهار داشت: لردگان در دوران دفاع مقدس کارنامه درخشاني از خود بر جاي گذاشته است که مايه مباهات و افتخار براي نظام است.

اسحاقي افزود: امروز نيز بسيجيان در صحنه شهرستان لردگان با حضور پر رنگ خود در همه عرصه‌هاي انقلاب، پاي‌بندي و پشتيباني خود را از نظام و ولايت فقيه ثابت کرده‌اند.

وي همچنين با مقايسه آمار تجهيزات نظامي جنگ عراق عليه ايران خاطرنشان کرد: با وجود اينکه همه کشورهاي غربي در اين جنگ به کمک عراق آمده بودند، رزمندگان اسلام با توکل به خدا و پيروي از منويات ولي فقيه و رهبري خود نگذاشتند يک وجب خاک ميهن اسلامي‌مان به دست دشمنان اسلام بيفتد.

وي با اشاره به دستاوردهاي دفاع مقدس بيان کرد: به برکت حضور بسيجيان در دوران دفاع مقدس، امروز ايران در اوج عزت و اقتدار قرار گرفته و اين مردانگي در جنگ به همه قدرت‌هاي دنيا ثابت شده است.

اسحاقي در بخش ديگري از سخنان خود با محکوم کردن اهانت دشمنان اسلام به ساحت مقدس پيامبر نور و رحمت گفت: امروز استکبار و صهيونيسم دچار سردرگمي شده است و براي همين است که دست به اقداماتي مي‌زند که هيچ پايه و اساسي نداشته و همواره با شکست مواجه است.

وي براي مقام شامخ شهداي اسلام به ويژه شهداي هشت سال دفاع مقدس علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسئلت کرد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج لردگان نيز در اين مراسم با تقدير از حضور باشکوه بسيجيان و يگان‌هاي نمونه حاضر در اين مراسم و گراميداشت هفته دفاع مقدس گفت: در دروان هشت سال دفاع مقدس، ايران اسلامي قدرت و توانايي خود را به رخ جهانيان کشاند و به برکت حضور بسيجيان اين اقتدار پس از 30 سال همچنان ادامه دارد.

سرهنگ اسحاقي افزود: دستاوردهاي نظام مقدس اسلامي موجب ايجاد چالش در کشورهاي سلطه‌گر و استکباري شده و اين چالش و سردرگمي نظام استکباري ناشي از افتخارات دفاع مقدس است.

وي همچنين با محکوم کردن ساخت فيلم موهن توسط آمريکا و اسرائيل تصريح کرد: وحشت سران استکبار از صدور اسلام و انقلاب اسلامي به همه نقاط جهان موجب شده است که اين کشورها دست به اين اقدامات بزنند و اين حرکت‌ها کاملا محکوم است.

باقيان، بيداري کشورهاي اسلامي و حرکت وال استريت را در کشورهاي غربي ناشي از صدور انقلاب و پيروزي جمهوري اسلامي ايران عنوان کرد.

اجراي موزيک همراه با برافراشتن پرچم جمهوري اسلامي ايران، اجراي حرکات نمايشي ورزشکاران بسيجي و دکلمه و سرود ولايت و چند برنامه فرهنگي ديگر از برنامه‌هاي اين مراسم بود

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس